Vespa'nın kendine özgü klasik, özgün ve eğlenceli DNA'sını taşıyan dergi; sanat, tasarım, yemek, müzik, sinema, seyahat ve modadan bahsediyor. Farklı yaşam tarzlarından hikayeler yakalayıp, yeni trendlere odaklanarak, okuyucuya çağdaş yaşamın kurallarını yeniden tanımlayan bir içerik sunuyor.

Miro ile İstanbul’u Keşfe Çıktık

#ŞehirVespaileGüzel mottosuyla genç kuşağın en popüler isimlerinden oyuncu ve model Miro Gerede Erkaya ile İstanbul’u keşfe çıktık. Sevdiği sokaklar ve mekanların izini sürerek şehrin tarihi sokaklarında harika bir çekim de gerçekleştirdik. Şimdi söz Miro’da:

Değişim bizi korkutmaz, aksine heyecanlandırır. Vespa olarak, her zaman yeni şeyler deneme ve her anın tadını çıkarma ihtiyacı hissediyoruz. Dünyayı anlıyoruz çünkü gözlemlemeyi ve yansıtmayı seviyoruz. Hayatı tutku ve cesaretle deneyimliyoruz, her ayrıntıda güzelliği arıyoruz.

Kendimizin farkında, neşeli, özgür ruhlu ve özgüvenli olduğumuz için popüleriz. Klişelere bağlı değiliz ve klişeleri sürdürmüyoruz. Her gün kendimizin en iyi versiyonu olmaya çalışıyoruz.

Biz iyiyiz. Biz de sizin gibiyiz…

Vespa ile daha fazla yaşa!

Biz iyiyiz. Biz de sizin gibiyiz…

Vespa ile daha fazla yaşa!

10 Adımda 2022: Bu Yılın Trendlerinin Kesin Listesi

Moda yemek, güzellik, seyahat, teknoloji… Önümüzdeki birkaç ay içinde neler değişecek ve en büyük trendler neler olacak? Yeni yıla gerçek Vespa ruhuyla girebilmeniz için önemli bir liste hazırladık.

Geçmişimizi, bugünümüzü ve önümüzde duran geleceği seviyoruz. Deneyimlerimizi, devam eden bir hikayenin parçası, daha yazılması gereken birçok bölümü olan, dönemeçlerle dolu bir roman olarak görüyoruz.
Çağımızın liderleriyiz, modern ama klasik, olgun ama sonsuza kadar genç… Şimdiyi nasıl yorumlayacağımızı biliyoruz ve üzerinde tasasız bir ruhla dolaşıyoruz.
Zamanın geçmesi korkusunu yenmenin tek yolu her anı kucaklamaktır.
Uçağa binin, yeni maceraların zamanı geldi.

Vespa ile daha fazla yaşa

Zamanın geçmesi korkusunu yenmenin tek yolu her anı kucaklamaktır.
Uçağa binin, yeni maceraların zamanı geldi.

Vespa ile daha fazla yaşa

Lütfen Müziği Durdurmayın! 2022'de Neler Dinleyeceğiz?

Eski hit listelerden bıktık, yeni yılda keşfedilmeye veya yeniden keşfedilmeye değer favori ezgilerden oluşan kişisel listemizi bir araya getirdik. Kulaklığınızın tozunu alın, şimdi biraz müzik zamanı.

Modernliğin Özü: Şehirler ve Kokular Arasında Bir Yolculuk

Bu sadece bir güzellik rutininin bir parçası değil. Bir koku seçmek, kişiliğimizi ifade etmenin bir yoludur. Kullandığımız kokular ve yaşadığımız şehirlerin kokuları birleşerek kimlik duygumuzu şekillendiriyor.

Rüzgarı yüzümüzde ve saçlarımızda hissetmeyi, dostları, masmavi gökyüzünü ve parlak renkleri özleriz. Hızlı maceralar, değişim ve ilerleme peşindeyiz ama aynı zamanda durup gülleri koklamayı da unutmuyoruz. Şimdinin tadını tam olarak çıkarabileceğiniz o kısacık anları önemsiyoruz. Gülümsemenin önemli bir sanat olduğuna inanıyoruz ve yolculuğumuzu bize neşe getirenlerle paylaşmayı seçiyoruz.

Vespa ile daha fazla yaşa

7 Not, Sonsuz Neşe: Müzik Neden İyi Hissettirir?

Karar oybirliğiyle: müzik, bilime, deneyime, sağduyuya ve tarihe göre hayattaki en güzel şeylerden biridir. Neden bu kadar karşı konulmaz bulduğumuza dair bir yansıma için okumaya devam edin.

Bana Ne Yediğini Söyle… ve Gülümse!

Kalıcı klasikten (çikolata) gulaşa, musakkadan dondurmaya ve pizzaya, ilk lokmadan itibaren ruh halimizi iyileştiren favori yiyecekler. Burada, dünyadaki rahat yiyeceklere daha yakından baktık.

Neşeli, Sınırların Ötesinde ve Renkli: Dünyanın En Instagram’lanabilir Müzelerine Bakın.

Modern sanattan optik illüzyonlara, dünyanın en sıra dışı, renkli müze çeşitlerini keşfettik ve yol boyunca birkaç selfie fırsatından fazlasını bulduk.

Vespa, özgürlüğün peşinden koşmak için doğdu. Yeniliğe, maceraya ve hâlâ şekillenmekte olan bir geleceğe doğru içgüdüsel olarak koşuyoruz. Damarlarımızda İtalyan kanı var. Eğlenceliyiz, cüretkarız ve her zaman güzel olanın, bizi güvende hissettirenin ve hayata bakış açımızı etkileyen iyimserliğin peşindeyiz. Normları ciddiye almayışımız sonsuz gençlik, coşku ve bizi dış görünüşlerin ötesine bakmaya iten bir merak...
Biz eşsiziz, farklıyız, özeliz. Tıpkı senin gibi.

Vespa ile daha fazla yaşa

Hepimizin El Sanatlarıyla Uğraşması için 5 Neden (Erkeklerin de)

Evde örgü örmek geleceğin hobisi ve sonunda erkekler de el işi virüsünü kaptı bile.

Pop-Up'lar ve Kısa Süreli Kültürel Maceralar Trendi

Mağazalar, restoranlar, etkinlikler, sanatsal ve kültürel sergiler: Pop-Up mekanlar ana akım haline gelerek heyecan yarattı ve benzersiz, geçici deneyimlere olan ihtiyacımızı karşıladı.

Sanat Servis Ediliyor: En Son Mutfak Trendi Yaratıcılığı, Normlara Karşı Duruşu ve Tasarımı Harmanlıyor

Eskilerden kurtulun! Yemek severler hem masada hem de mutfakta kalıpları kıran yeni, devrim niteliğinde deneyimler aradıkça daha da talepkar hale geliyorlar.

Bir Dilek Tut! Lüks Erişilebilir Oluyor

Güzel şeylerin her zaman ulaşılmaz olduğunu kim söyledi? Sanat eserlerinden tasarımcı kıyafetlerine ve ödüllü yemeklere kadar erişilebilir lüks trendlerini araştırdık.

Vespa Bir Sanat Eseridir! Tasarım, Efsanenin Bir Parçası Olduğunda

Kaldırımlardan müzelere, sanat galerilerinden oturma odalarına: Sizi Vespa'nın bir kült nesnesi olduğu tüm yerleri gezmeye götürüyoruz.

Vespamanya: Josh Rogers’a Olan Sevgimiz

Vespa 75 yıldır hayranlarının kalbini kazanmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde Amerikalı bir koleksiyoner olan Josh Rogers ile biraz sohbet ettik.

Bir Tarz Meselesi: Modların Zamansız Çekiciliği

Parkaların altına giyilen kişiye özel giysiler, özel partiler, Vespalar. Efsanevi mod görünümü, eğer gitmişse bile geri döndü.

Beyindeki Sanat: Daha Önce Hiç Görmediğiniz (veya Takmadığınız) Kasklar

Nesiller boyunca klasik kasklardan ilham alan sanatçı ve tasarımcılar, bu sevilen aksesuarı yeniden yorumlayarak hayran olunacak ve giyilecek gerçek sanat eserleri yarattılar.

Kişisel, renkli, cinsiyetsiz. Sonbahar stili için tek bir kural var: özgürlük.

Renklerde cesur olun, farklı saç kesimleri deneyin, cildinize özen gösterin. Kişisel stil arayışı devasa bir değişim geçirerek, cinsiyeti ve kişiliği
– yani her şeyi önemsiz hale getiriyor.

Sokak Giyimi Gezegeni: Modern Sokak Stilini Tanımlayan 3 Unsur

90'ların gösterişli görünümleri geride kaldı. Bunun yerine, Z kuşağının favori görünümleri giderek daha kapsayıcı hale geliyor.

Şimdi Moda Yeşil: Kentsel Bahçecilik Kökleniyor

İnsanlar giderek ev bitkilerini benimsiyor ve şehir balkonlarında mini sebze bahçeleri kuruyor. Sürdürülebilirlik, yeni bir tür kentsel alan için başlangıç noktası haline geliyor.

Sokağın Ötesinde: Sokak Sanatı Kentsel Mekanı Nasıl Dönüştürür?

Renk, hareket, farklılık. Sokak sanatı çevremizi değiştirir, tanıdık manzaraları yaratıcı bir şekilde dönüştürür ve bizi şehirlerimizi yeniden keşfetmeye davet eder.

Oyunun Kuralları: Futbol Devrimseldir, Hem Saha İçinde Hem de Saha Dışında

Dünyanın en popüler sporu, daha kapsayıcı, adil ve eğlenceli hale getirmekten korkmuyor.

Yaz Mevsiminizi Değiştirecek Olmazsa Olmaz Zamazingolar

Seyahat ederken yanınıza fazla eşya almayın ancak elektronik aksesuarlarınızı unutmayın. Şimdi en son teknolojiyle, özellikle de vintage tasarım dokunuşlarına sahip cihazları deneme zamanı.

Sokak Lezzetlerini Seviyoruz: Yolda Denenecek Yeni Yemekler

Vespa Sprint'imizle seyahat ederken, gözlerimiz en iyi yeni İtalyan sokak yemeklerini aradı. İşte bulduklarımız.